There ain´t no reason you and me should be alone tonight...

Dagen idag var lååång meen jag överlevde.. Direkt när jag sluta kvart i ett kom pappa och hämta mig och vi körde iväg till Staffanstorp, vi fikade hos Brita och satt och snacka ett bra tag.. Sen ville halva familjen hem så dem åkte och Martina, Frida & jag gick över till D´s pizzeria och snackade med honom, haha han är för go.. Han tyckte att vi skulle verkligen vara med dem på söndag och spela fotboll :P Fasen va kul det hade varit, köttat dem eller en person ordentligt :P ha ha ha..

S var a no show, han visste ju inte att jag skulle dit, fast fattar inte what´s up with honom liksom.. Lika bra att lägga ner detta eviga daltandet och ta nya tag :).. I feel so much better, nu när det gått några dagar och jag verkligen försökt lägga det vid sidan.. Meen kan inte tänka mig hur det kommer bli dagen då vi träffas face to face igen :/ nått att tänka på...

Näää nu ska jag hitta på nått kul :D
Ha det, kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback