Taggad till tusen!!

Gomorron Gomorron!!
sovit gott?

Idag blir en ganska händelserik dag om den blir som planerat :)
Nu under förmiddagen blir den visserligen ganska lugn men vid 15.00 ska jag dra till Alexandras fotbollsmatch mot IFK Trelleborg, jag håller alla tummar och tår på att dem ska vinna sin match!! :D

När jag kommer hem blir det fix och don, sen ska vi iväg till Malmö och shake:a asset på Harry´s dem har tydligen 20+ så jag kommer jue in :D Wiiiiiieee!!.. Ni kan inte ana hur mycket jag längtar och det kommer från mig som varit med tjejerna ute en gång tidigare för jag prompt påstått att det är "Så jävla tradigt" :D.. Men min debut var nått av det roligaste, det var då jag fann S, det var då Jenny fann B och det var DÅ vi hade så JÄVLA kul.. Nu hoppas jag vi kan göra om den natten idag :D hehe Men att det blir sjukt mycket roligare!! :P hehe

Vad ska ni hitta på idag??
Kraaaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback