Snart slut på semestern...

Hej Hej
Allt bra idag??
Jag mår lite sisådär.. Meeen jag får tagga Laserdome ikväll med gänget, jag pallar inte med allt negativt och laserdome kanske kan få mig på braaaa humör som det fick sist! :) Vi får väll se vilken tid vi drar dit och hur det blir med kvällen :)

Jag har precis städat undan här hemma, kanske hänger med Petra till affären och handlar till maten annars blir det bara jäkligt lugnt.. Vädret är inte lika bra idag som det varit dem senaste 2-3 dagarna.. Sommaren har sugit ganska rejält detta året, vädret har varit katastrofalt, och mitt humör har varit förjäkla jobbigt.. 
Kom på att jag bara är ledig idag, lördag och söndag sen börjar jag jobba igen, vilket inte är särskilt lockande.. Som tur är har jag en semster vecka till v.33 :) Då måste jag ladda upp inför hösten inga distraherande saker som får mig att må dåligt, för det fixar jag aldrig..

Näää nu får jag fan ta mig i kragen och rycka upp mig :)
Hoppas ni får en toppen dag!!
Kraaaam

 

Kommentarer
Postat av: Superman

Ikväll får du tänka på annat då ska vi ha kul o spela laserdome :)

2011-08-05 @ 15:20:40



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback