Partyrock is in the house tonight...everybody just have a good time..

Gomorron!!
Har ni sovit gott??

Jag har inte sovit alls bra, mitt i natten vaknade jag av att jag höll på att få nackspärr :/..
Så jag fick stänga fönstret och lägga om en halsduk och börja massera, men som tur är så vaknade jag inte med nackspärr.. Men idag öser regnet ner och jag fryser som tusan, så vi får se hur det blir..
Känns aningen tråkigt med dettra vädret när vi ska till Malmö ikväll och se Mohombi shake på stortorget,
men det finns ju fortfarande chans att det vänder *hoppas* :)..

Idag är min sista jobbedag denna veckan *SKÖÖÖNT*, jag känner att jag behöver lite paus för jag har huvudvärk och magvärk som inte velat försvinna denna veckan ..
Meen nu ska jag se vidare på "vakna med the voice", sen blir det frukost
och sen drar jag iväg till jobb :)

Hoppas ni får en riktigt bra torsdag!
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback