On the days I can´t see your eyes, I don´t even want to open mine!

Gomorron!!
24 augusti idag då, tiden tickar på som bara den.. Onsdag idag dessutom vilket innebär att halva veckan är över snart, hehe och det är dagen som jag längtat lite halvt efter för idag ska vi iväg till Staffanstorp.. Jag har så många funderingar *Kommer jag våga mig in på hans jobb*, *Vad kommer han säga*, Kommer jag våga säga vad jag vill ha sagt*, *Kommer jag träffa E*, *Kommer det åtminstone att gå som jag kanske hoppas*, *Kommer jag åka ifrån med tårar denna gången med* .. Hahah so many questions men nada answers :D

Stay strong! Ja jag får helt enkelt skippa ALLA förväntningar och kanske till och med tänka på det allra värsta så att jag inte hamnar i nått bakslag utan att det bara kan bli bättre :) Nöja mig med det lilla helt enkelt..

Meen nu måste jag göra mig klar för jag ska ju först och främst till jobb innan vi drar till Staffanstorp :)
Lycka till på jobb och i skolan idag, håll ut det är snart helg!!
Kraaam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback