Night of disaster..

Gokväll :)
Haft en bra dag??

Ja jag tänkte väll berätta lite om igårkväll/natt.. Petra körde mig in till Malmö där jag mötte upp Martina och Mark hemma i hans lägenhet, sen körde vi in mot stan.. Dem drog och käkade och kag drog direkt och mötte upp Jenny och Basse på Harry´s klockan var då runt 23 typ.. Det var tänkt att där skulle va 20+ men det ändrade dem tydligen sen och kastade ut alla som va yngre än typ 25 men jag fick stanna yeey :P..

Musiken var så sjukt kass, det va typ latinskt, reagge skit, jaa inget i vår smak direkt.. När klockan var runt halv ett, ett så var där typ 10-15 pers på dansgolvet för det va så kass musik :(.. Så vi bestämde oss för att gå och sätta oss ett tag och snacka lite, vi fick sällskap av Jenny H och hennes kompis (don´t remember the name) och jag kommer ihåg att jag sa till Jenny M "Klockan 2 sätter skiten igång, det måste den göra.
Haha klockan 2 sätter det verkligen igång, musiken kommer igång och allt folk bara shake:ar loss på dansgolvet, mina ögon glodde hela tiden på ingången dock (hoppades ju på att S skulle komma ingående).. Men acknä ingen S där inte But you can´t blame a girl for hoping däremot fick jag syn på D mitt på dansgolvet och han och hans kompis sökte sig in i vårt gäng *suck*.. Haha Jenny och Petra brukar berätta om en "slibbig" kille som har varit med nån gång, vi kan ju säga såhär att jag insåg snabbt att den där slibbiga killen var D´s kompis som var på mig :O Hahahah.. Så jäkla läskigt men samtidigt så kul .. Jag insåg sist vi varit ute att "pardans" inte är min grej, antingen smäller jag till dem eller också nått annat.. Självklart var det inget undantag igår, haha han skulle snurra runt mig och jag nockade honom i huvudet :P (Somliga straffar gud direkt).. Usch jag klarar inte av äckeldansare som juckar mot en och taffsar och sån var han :S :P.. Aja vi stannade inte länge dock, dem andra ville dra en stund efter att dem hade kommit och eftersom dem var min skjuts så skulle jag med dem.. Men det var folk starkt emot, D försökte med flera medel få mig att stanna och erbjöd sig att köra mig hem.. Om det hade varit förra gången vi var där när S var där hade jag lätt stannat men inte med slibbet :D  hahahah..

Jaaa det var typ kvällen i förkortad berättelse :D
Aldrig mer att jag åker dit som enda singel!!!

Kraam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback