Maybe the sunset can heal my heart..

Gokväll!!
Har precis satt mig på mitt rum och kan slappna av för första gången under denna dagen, den har varit bra och fartfylld med underbart vackert väder.. Men jäktig på nått sätt.. I bilen tidigare idag höll jag på att få världens ryck och om jag inte hade tagit mig samman hade tårarna forsat (av nervositet) hehe.. Meen fast att det mötet inte gick precis som jag ville så är jag ändå glad på nått sätt..

När vi kom hem från Staffanstorp käkade vi middag och sen drog Petra, Frida och jag iväg till affären och sen ville vi bara ut.. Så vi drog till stranden (Dalabadet) Gick ut på bryggan och bara njöt av solnedgången som var påväg ner.. Jag kände mig helad, jag mådde bra, kände mig lycklig!

Det var så fruktansvärt vackert.. Jag tackar gud VARJE dag för en massa grejer som man ibland tänker är en självklarhet som att kunna se, höra, prata eller gå.. Att kunna känna sanden mellan tårna eller kunna lukta på blommor eller vad som helst.. Att jag har tak över huvudet och en säng att ligga i.. Att jag har en underbar familj, trots att vi bråkar en hel del så finns dem alltid där.. Mina underbara vänner som får mig att le när jag haft en förjäkla jobbig dag och bara vill få skratta.. Att jag fått en chans att vandra på våran jord, få uppleva saker, fått träffa nya människor, fått skratta så jag gråter, fått gråta så jag till slut skrattar..

Jag är evigt tacksam..
Jag hoppas att ni där ute som står mig nära vet om att jag verkligen älskar er och att jag alltid finns här för er..
Ni är bäst!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback