Måndag 22 Augusti...

Gomorron!!
Sovit gott??

Jag har sovit så otroligt bra, förutom att jag hade gärna fortsatt sova när min klocka ringde halv sex.. Meen jag kom upp och nu sitter jag och käkar frukost, måste snart sticka till jobb för jag börjar om ca en halvtimme eller nått :)

Jag antar att dem flesta börjar jobba eller börjar skolan idag?!
Kan tänka mig att ni inte känner er så glada över detta, jag kommer ihåg att jag inte gjorde det när jag skulle till skolan :P hehe.. Gör det bästa av situationen så fixar ni ännu ett år och sen är det sommarlov igen, kan kännas långt nu men ha målet i sikte så ni inte tappar fokus på vad som är viktigt.. Er utbildning och alla lov ;)..

Nu måste jag bege mig..
Ha en bra dag!!
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback