Malmö med töserna..

Drog iväg med töserna till Malmö i förmiddags en sväng.. Petra och Jenny skulle fixa nått med sin resa så under tiden körde Frida, Martina och jag till pappa som jobbar i Malmö.. Satt och snackade med honom ett bra tag, väldigt trevligt.. När vi var yngre var vi ofta på vår pappas jobb, hjälpte honom med små grejer och sprang runt i verkstan.. När vi blev äldre bruka vi sommarjobba på hans jobb, jag va inne på kontoret och hjälpte honom.. Jag fastna inte direkt för det jobbet :P hahah, men Petra däremot hade gärna fått fast jobb där med grabbarna ute i verkstan :P

När Petra och Jenny var klara så drog vi till Skopunkten för dem skulle kika på skor :), dem hitta inget men jag hitta ett par ballerinor, det är så fruktansvärt varmt så jag pallar inte gå i mina andra skor längre :P.. Sen drog vi in i varuhuset som är där och dem handlade grejsimojs.. Och efter det skulle dem käka friterad banan, jag hoppa dock det, förstår inte grejen med kinesiskt och allt det friterade, jag gillar helt enkelt inte det :P..

Sen var det dax att bege sig hem, Petra och Frida drog med en bil och vi skulle köra Jenny till Basse :)
Usch jag får kalla kårar bara jag tänker på vad som hände.. Vi stod ett tag och väntade på att han skulle komma cyklande hem från jobb, vilket han gjorde efter ett tag.. Han ställde cykeln en bit ifrån osså hälsa vi och stod och snackade.. Vi pratade säkert 15-20 minuter om inte mer och rätt som det var så snodde nån idiot hans cykel och började cykla iväg :O Som tur va så är Basse snabb som vinden och han ifatt honom och fick tillbaka sin cykel.. Usch så sjukt jag och Jenny blev helt hispiga och gick mot honom för att se hur det gick medans Martina stod en bit back och höll nästintill på att böla :p hahah .. Konstigt nog så påstår hon att hon är så stark och modig o kagig alltid, men när de kommer till kritan är det hon som står bakom om i panik :D Men ja sån tur va gick det bra och han var oskadd när han kom tillbaka!! :)

Nää vi får väll se vad som händer resten av kvällen!!
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback