Läktar proffs, yeeaah!!

Hahah tillbaka från Alexandras match nu, dem vann med 2-1 :P Yeeeey!!
Meeen shiiit, märks att jag inte varit på en fotbolls match sen jag skutade spela för 5 år sen.. Fyfasiken va sega dem va på planen, fibblade bort kanonbra chanser och panga bara iväg skott istället för att ta det lugnt och få med bollen på ett bra sätt.. Väldigt synd för dem va överlägset bättre och hade flera chanser som dem tyvärr bara gav bort..

Haha det roligaste var att jag och Petra stod utanför och retade oss på alla misstag och det fick mig att tänka på min pappa.. När vi spelade stod han utanför och retade sig och visste precis hur rätt drag skulle va..
Läktarproffs kan vi alla va :D hehe

Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback