It didn´t go as planed..

Godagens.. Hur har ni det idag?
Har ni fortfarande sommarlov? Semester eller är ni iväg och jobbar, kanske sitter bakom skolbänken och pluggar gärnet??

Jag har semester denna veckan oxå men sen börjar jag jobba igen på måndag och sen har man inte ledig förräns till jul väll typ :D hehe.. Kuuul eller njaa kanske inte så mycket.. Hur mycket man än gillar sitt jobb så är det skönt att vara ledig också :D hehe.. Nää vi får väll se vad det blir av denna dagen iaf, inte lika fint väder ute men det är sånt man får ta :)

Vad ska ni hitta på med?

Hela helgen har dessutom varit kaos och igår fick jag reda på anledningen och det kändes som att en del av mig bara försvann, mitt hjärta gick i tusen bitar och jag kunde inte andas för en kort sekund.. Sån otroligt jobbig känsla, när jag till viss del känner att människa är det fegaste och jävligaste som finns.. Men samtidigt tycker jag om personen så sjukt mycket och det går inte att beskriva hur mycket han gett mig.. Jag började som en vilsen tjej, han fick mig att öppna mig, fick mig att se saker med andra ögon.. Ha mod till att göra saker jag ALDRIG skulle göra innan.. Jag öppnade mitt hjärta som varit stängt i såååååå många år, jag lovade mig själv att inte visa mig sårbar, att inte visa vad jag kände för det kunde slå tillbaka.. Men av någon anledning blev det tvärtom och nu är mitt hjärta så öppet och jag kan känna alla slag, jag kan känna att det gått i sönder att det lär ta tid att läka.. För trots allt betydde du mer än du någonsin kan ana!!!! ♥

There´s just no turning back, when your hearts under attack!
Kraaaaaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback