If we ever meet again..

Idag har vi varit hos min pappas moster Brita, vi åkte dit vid ett tiden, hon behövde hjälp med att dammsuga och plocka undan i sin lägenhet eftersom hon fortfarande inte klarar saker själv så fick vi snällt hjälpa till.. Vi hade även handlat med oss matvaror för vi skulle göra makaronipudding och äta med henne, tråkigt för henne att käka själv varje dag och vara själv i sin lägenhet alltid.. Såå när det var klart käkade vi, riktigt gott :)

När klockan var runt fem lämnade vi henne och körde till D´s pizzeria som ligger typ över gatan, gick in och snackade med honom och dem andra som jobbar där :).. Han var sur över gårdagen :P Haha för jag inte gillade hans vän som jag berättade var så jäkla slibbig.. Aja han får komma över det, han kan inte fösa ihop en med någon man inte gillar liksom, dock så kan han få fösa ihop mig med en som jobbar på hans pizzeria :) Så kär påg alltså, världens härligaste leende :D. Ja iaf vi snackade ett bra tag där typ en och en halv timme eller nått, tiden går så fort när man har roligt :)..  Nästa helg tycker jag dock vi ska dra ut igen, men på riktigt dåå ALLIHOPA så om ni läser tjejer så menar jag ALLIHOPA och ingen sviker för att dem ska snacka med sin kille *wink wink* :D... Då hoppas jag på bättre musik plus att jag ska försöka få med han från Pizzerian ;) ha ha..

Nää nu ska jag se lite på filmen "Mitt stora feta grekiska bröllop" sen blir det väll sängen, jobbar imororn mellan 7.30-13, sköönt med kort dag och sen blir det hem och köra Zumba :)
Ni får sova så gott och ha en fortsatt härlig söndag!!

Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback