I will never say never, I will fight...

Hej Hej
Allt bra idag??

Vilket väder vi har idag :O solen skiner som den aldrig gjort förr.. Lär väll bli en riktigt fin dag idag, kan hoppas att humöret kan stiga till topp oxå :)
Idag har vi inga speciell planer, Petra och Martina ligger fortfarande och sover.. Frida och jag ser på tv (våra bästa år) hehe :D.. Tänkte skriva och höra om Jenny M vill hitta på nått efter att hon slutat jobba..

Dramat som pågått i mitt liv dem senaste 4 veckorna lär få fortsätta, för jag ger inte upp så lätt.. Det är sällan jag ger mig in i nått sånt här för jag är inte "sån" men av någon anledning fick personen mig att släppa garden och nu är det för långt gånget för mig att bara ge upp det utan att verkligen veta om det kan bli nått mer..
Ja, vi får väll se hur det utvecklar sig.. Meeen I will fight to make it right!

Nu ska jag glo vidare på tv:n, hoppas ni får en bra dag!
Kraaam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback