I promise...

Godagens
Allt bra idag??

Denna veckan jobbar jag, vilket märks ganska tydligt.. Jag har inte bloggat en endaste gång, jag känner mig segare än segast och vädret gör inte det hela bättre.. Här nere i Trellehålan öser det ner nästintill hela dagarna, trodde jag skulle vara Happy Happy pågrund av att jag fått träffa S både i lördags och igår meeen jag sabbar allt såå det gör mig bara mer depp.. Space hette det jaaa.. Sååå nää nu ska han få space så det kvittrar om det, jag ska inte skriva, ringa, åka dit, NOTHING.. They say that if you like something, set it free.. Kanske är love men såå långt drar jag ICKE detta..

Annars då, jag har inte hört från Petra och Jenny som befinner sig i Tunisien, dem har det säkert jäkligt härligt i värmen.. Dricker drinkar, solar, festar, jaa listan kan bli lååååång :D Jag ÄR avis... Meen dem kommer ju hem på lördagnatt så det är inte sååå länge tills dess.. Och nästa vecka har jag semester så då ska jag bara njuuuta, på fredagen sätter Malmöfestivalen igång och på lördagen den 20 augusti tänkte vi dra ute.. Får se vilka som är på när datumet närmar sig :)

Vad hittar ni på med idag??
Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback