I´m dropping like a fly around you..

You could be my it boy
Baby your the shhhh boy
Loving you could be a crime..

Viiilken daaaag, puuuh! Hahah jag förvånas nästan varje dag över hur slut jag är när jag kommer hem, främst i huvudet jag skulle kunna somna direkt meen det går inte idag :P hehe..
Idag på jobb snackade jag med Maria (en riktigt härlig tösabit) hón ska börja läsa spanska för att om ett år åka till Sydamerika och "hitta sig själv".. Jag skulle behöva göra nått sånt vet jag, ta mig ut i världen och våga stå på egna ben för jag är så fruktansvärt instängd i mig själv.. Så jag och Jenny tänkte börja nånstans och även vi tänkte börja läsa nått språk tsm, vi har funderat på arabiska :) hehe.. Många av våra vänner snackar ju arabiska och om man hade kunnat språket hade man sluppit sitta som ett frågetecken varje gång :D.. Meen det där med resandet har jag inte kommit sålång med, behöver ju inte vara så drastiskt som att åka till ett annat land.. Kanske ska sätta igång pluggandet i en annan stad i vårt avlånga land, finns så många möjligheter :)

Aja jag får väll gå och grunna lite till på det, det löser sig på nått sätt..
Läste ett citat som jag tycker är så jäkla bra:
Everything will be okey in the end, if it´s not okey.. then it´s not the end!

Nää nu ska jag lyssna på musik och fixa mig :)
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback