I lift you up.. I will save you!!

Hur har ni det denna fredag??
Jag har precis duschat och nu håller jag på att fixa mitt hår, vi hade tänkt dra ner till Mikaeli eller Palmfestivalen ikväll som det så fint heter..
Nu när man har blivit "vuxen" så går man ju inte där nere för karusellerna eller så, nu är det ju mest för att kika på alla stånd (knallar) meen tråkigt nog så är det ju precis samma sak på alla marknader/festivaler så man tröttnar ju rätt snabbt.. Meen där lär väll va en massa folk man inte träffat på länge så det kan ju va rätt trevligt det med :)..

Vi tänkte bjuda hem Jenny och Basse ikväll men fick svar av Jenny att hon hade gått hem från jobb för hon hade spytt hela förmiddagen *suck*.. Vilket skiiit, hoppas hon mår bättre nu och att det går över snabbt.. För spyor och sånt är bara skiiiiit!!! Hate it!

Nu är det mindre än en dag tills mina föräldrar plus min syster kommer hem från kreta och det ska faktiskt bli skönt.. Jag börjar tröttna på detta nu, inget liv i huset alls.. Meen vi får väll se om jag får äta upp mina ord sen hehe..
Nää nu ska jag fortsätta fixa mig, så hlrs vi säkert mer ikväll..
Ha en härlig fredag!!
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback