I don´t want to walk this earth if I gotta do it solo...

Har ni haft en bra dag??
Jag och Martina körde i förmiddags och hämta Brita, hon saknade oss och ville tillbaka (härligt) och vi tycker det är mycket roligare med henne här :).. Annars träffas vi alltför sällan, jag kan inte åka till henne hur jag vill osv.. Därför tänker jag ta vara på denna tiden! ♥

När vi hade lämnat av henne här hemma hängde jag med Martina ner till stan för hon skulle gå och få sina ögonbryn fixade :).. När vi var klara gick vi in en sväng om i olika affärer, hittade en tröja båda två som vi gillade men bestämde oss för att hoppa det.. Om den finns kvar nästa gång så satsar vi! :D
Efter det åkte vi hem då ville tydligen folket här hemma att jag skulle göra plättor till dem.. Vilket jag gjorde, måååånga dessutom eftersom vi är 8 pers i hushållet :)..

Efter det så har jag suttit och väntat ut tiden eftersom jag egentligen skulle träffa S ikväll, meeen det sket sig så istället spelade jag plump med dem här hemma.. Tankarna var på helt annat håll, men det har dem ju också varit enda sen den dagen då du rörde om i huvudet på mig.. Jag vet f*nimej inte var jag ska ta vägen, mina känslor är som en jäkla berg och dalbana, glad, lessen, glad, lessen osv osv.. *suuuuuck*..

Nää nu ska jag försöka se klart filmen....

If it´s alright with you, then it´s alright with me!! ♥
Käääääääärleeeeeeek!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback