I don´t know how to get over you...

Jävla skit dag, kväll, hela denna semesterveckan har varit den sämsta ever.. Jag kan inte komma på andra tankar, jag kan inte finna ro att kunna ha kul, jag kan inte hitta tillbaka till mig själv.. Det går bara inte, hur mycket jag än försöka att låta bli att tänka på det så vill det inte försvinna.. Allt löser upp det, vi satt i bilen och en låt kom på radion och tårarna ville bara ut.. Jag och Frida att och kollade på film och jag kunde inte hålla tillbaka då heller.. Vafan ska det va så jävla svårt för, varför kan man inte bara vrida tillbaka tiden, då hade jag inte ens gett mig in i detta helvetet!!!

Jag vill bara lägga mig ner och blunda, sova, tills smärtan går över.. Deprimerande skit!!!
Imorron blir en bättre dag *I hope*.. Sen är det helg och förhoppningsvis kan jag komma på andra tankar!!
Gonatt & sov gott!!!
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback