God morgon!!

Har ni sovit gott??
Jag har sovit gott, men inte så värst länge.. Men jag vaknade iaf och såg att solen var påväg upp, igår såg jag den gå ner och idag upp :) Underbart!

Idag är planerna lite skeva, Petra och Jenny M ska in till Malmö och göra nått med deras resa och sen ska dem gå och kika runt.. Dem undrade om jag ville hänga på, såå antingen blir det Malmö eller oxå så stannar jag hemma och solar för idag verkar det till att bli riktigt jäkla varmt igen :) Så man får passa på helt enkelt..
Men vi får väll se hur jag gör, kan bli kul i Malmö med tjejerna med :).. Komma ifrån och sluta grubbla över allt som försigår runt om en OCH i mitt huvud, dte kan jag ju tyvärr inte rymma från men kanske kan få tänka på nått annat så länge :)

Vad ska ni hitta på idag??
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback