God damn your beautiful...

Gomorron, sovit gott??

Onsdag idag, vilket innebär att jag stänger på jobb och sen är det bara torsdag och fredag kvar.. Jag vill att dessa sista dagar ska gå undan för jag är trött på det redan :P

I helgen kommer Petra och Jenny hem och innan dess åker mina föräldrar och min syster Jenny iväg till Grekland (Kreta) i två veckor blir dem borta.. Såå jäkla härligt det hade varit om man hade bara kunnat åka iväg, ta sitt pick och pack och vara borta 2-3 månader :) hehe... Åka iväg och glömma skiten här hemma och komma tillbaka med ny energi och nya tag, inte låta någon trampa på en.. Jaa än sålänge får det förbli en dröm för så spontan är jag ännu inte :D.. Men det kanske kommer...

Nää om man kanske skulle ta och fixa sig för jobb, Alexandra kommer ju dessutom dit (YES) :D..
Ni får ha en toppen dag!!
Kraaam


Den osminkade sanningen, jisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback