Egooooooo!!!

Goooosh, idag har varit världens seeeegaste och tråkigaste dag.. Jag har inte gjort ett skit och det har varit hemskt väder.. Sååå jag har ägnat dagen åt att fotografera mig själv?! Hahahah kuuuuul ..
Tänk vad ego man kan bli på en tradig söndag :D..
Meen imorron hade vi tänkt dra till Staffanstorp, jag hoppas verkligen att det blir av för jag vill inte ruttna i hemmet under min sista semester vecka för detta året :P haha..

Nää nu ska jag fortsätta glo på filmen som jag & Frida ser på "Nära och kära" den är väldigt rolig :)
Ni får sova så gott!!
Kraaam





Kommentarer
Postat av: den torre,,,,

EGOOOOOOOOOOOOOOOOOOO..

2011-08-15 @ 01:31:13


Postat av: Andreas

Fina bilder på dig:)

2011-08-15 @ 10:52:40



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback