Count your blessings to find what you look for..

Kan inte förstå att mer än halva veckan har gått och det har faktiskt gått väldigt fort ändå.. Onsdagar fasar jag alltid, det är dagen som balanserar på hälften av veckodagarna och det är även den dag som jag tycker går väldigt sakta.. Men inte idag konstigt nog..
Jag vaknade upp och kände att dagen kunde bli bra, på jobbet gick det ganska fort.. Bäst var det när Alexandra kom dit i slutet, du lös upp min kväll!!! ♥
Blir alltid glad när jag träffar dig, du får en på bra humör fast man kan vara nergrävd i världens håla :D hehe Vilket jag är och har varit nu i nån veckas tid, meen jag ska ta mig upp och sen ska jag försöka se till så jag aldrig hamnar där igen..

Imorron jobbar jag 9-17, såå ganska tradig tid.. Meeen jag ser det positivt vilket innebär att det bara är 2 dagar kvar på jobb sen kommer den efterlängtade helgen :) Jag HOPPAS på en braa helg.. Petra och Jenny kommer hem och kanske, KANSKE att nått annat har hunnit lossna tills dess..
Tyvärr eller ja, mina föräldrar och Jenny åker iof på semester.. Kanske blir semeser för oss här hemma att inte ha dem hemma i två veckor :) hehe äsch vi får väll se..

Nä nu blir det alldeles strax duschen, sen blir det väll sängen :)
Kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback