"Usch, eeh e de han!"

Blev Malmö idag istället eftersom morbrors sambo behövde åka till akuten igår..
Haha Jenny, Frida, mamma och jag drog iväg för att se om vi kunde hitta nån nya skor.. Väl där inne var där väldigt många snygga skor men det var flera problem, några var för smala, andra var för små, vissa var förstora osså gick det vidare..

Då brister mamma ut och säger:
- Nu förtiden gör dem skor åt size zero fötter, jävla skit.. Kan dem inte göra skor till normalfotade!!
Hahah hon är så jobbig ibland att det blir roligt, hon har så lite storlek på sina fötter så smååå osså var skorna för tajta :D hehe

Jag fick iaf med mig ett par skor hem, tyckte dem var väldigt fina.. Egentligen inte min stil jag gillar ballerinaskor eller vanliga tygskor men dessa var kanon :) hehe..

Vad har ni gjort idag?
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Cissi

Dom ser sköna ut!

2010-03-18 @ 13:29:04
URL: http://cissileandersson.blogg.se/


Postat av: Emms

Jag har veckans blogg på min blogg. Och det skulle vara roligt om du vill vara med :-)

//Emms ( www.myliferoom.blogg.se )

2010-03-18 @ 16:00:10
URL: http://myliferoom.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback