"The party don´t start til´ I walk in.."

Godagens! ♥
Hur är läget i Sverige??
Här är det halv krassligt men eftersom vädret är så sjukt underbart så kan jag tänka mig att strunta i det faktum att jag inte mår så bra.. Solen skiner och vi har +12 grader i Södra Skåne, underbart! :)
Sitter och kollar på det alltför spårade Våra bästa år, men trots att det har spårat ut totalt kan jag inte hjälp att sitta och gotta mig i alla smarrigheter..

Idag har jag inget alls planerat, ska bara ta det lugnt så min hals får kurera sig så jag kan bli frisk till helgen..
Vad sysslar ni med idag?
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Jenny Nilsson

Du ser jättesöt ut på bilderna Hanzi =) <3

2010-03-26 @ 12:25:43
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback