Städdag!!

Goddag!
Uppdateringen har lyst med sin frånvaro idag, men det är för att jag har lagt all min energi på städningen.. Jenza (storasyster) ska ha hem Vigge (pojkvän) till helgen och jag vill inte gärna ha hem han hit till ett orent ställe :P Såå ganska undanröjt har här blivit men det är fortfarande en hel del kvar men det är ju trots allt några dagar kvar.. Pappa var hemma från jobb även idag då han mådde dåligt, är rätt trevligt med sällskap fast att han sov hela förmiddagen :P..

Ringde även till farmor idag märks att hon var lite trött idag, hehe hon gav oss ändå ett gott skratt när hon berätta att pappas moster hade snott hennes skor värda 10.000kr :O Haha Det var förmodligen något hon drömt men hon berättade det med passion så det lika bra kunde varit sanning :P  Hehe min älskade farmor!! ♥

Ikväll blir det Grey´s anatomy så jag hoppas att det blir bra avsnitt idag, nån mer som ska se det?

Ni får ha en fortsatt bra dag!!
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Petra

Emre, han är så rolig att prata med...

2010-03-03 @ 18:18:22
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback