Seriestart!!

Skymtade att vi har stigit in i Mars månad och jag får sånt glädje ryck.. Mars månad är alla seriernas månad, gamla serier sätter igång igen, nya serier börjar och jag är i extas..

Serierna jag håller utkik efter är Grey´s anatomy, Cougar town och Desperate houswives.. Grey´s och desperate housewives slutade ju väldigt spännande så nu kastar vi oss i soffan igen på kvällarna för att sitta bänkade i tv sofforna..
Cougar town med Courtney Cow verkar jäkligt rolig så den kommer jag lätt se på.. Någon mer än jag som kommer sitta bänkad??

// Hannah



Kommentarer
Postat av: Helena

Jag kommer sitta stenad ikväll framför Desperate. Eller stenad kanske lät dumt, men blixtstilla. Tänker inte missa en sekund av denna underbara serie :D

2010-03-02 @ 09:52:55
URL: http://queenofseabay.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback