Read between the lines..

God morgon! ♥
Sitter och myser med vovven i soffan, Frida (lillasyster) är hemma från skolan idag för hon hade feber och mådde dåligt.. Vi sitter och kollar på Rachael Ray show och sen blir det våra bästa år, sen ska jag iväg emellan där får se hur dagen går idag.. Börjar också må lite smått illa, men jag försöker hålla ut lite till för jag orkar inte bli sjuk igeeen..

Jag börjar bli halvt stirrig pågrund av vädret, först är det snö sen börjar solen titta fram så man får förhoppningar på att sommaren är påväg meeen ack nä då kommer snö igen... Nu har vi haft plusgrader och sol några dagar och det har varit underbart väder, men nu är det lite havlt gråmuligt och nollgradigt känns jobbigt om vi ska få oss en till dos av snön :(..

Geeeee miiiig sooooool!!
// Hannah




Kommentarer
Postat av: motorcykeltjejen

hej!

Hannah, du vann gissningstävlingen! =)

Hur vill du göra reklam för din blogg?

Skriv ner en kommentar som du vill ska stå i inlägget.

Kramar

2010-03-10 @ 12:46:25
URL: http://nakenhunden.blogg.se/


Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: hehe ja det är jättekul hihi:)

måste se sött ut när du åker:D



det är okej :) sj då?

2010-03-10 @ 17:10:28
URL: http://vadfanskajagheta.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback