Mörbultad till tusen..

Hur är läget idag??
Med mig är det halvkrassligt jag har en hemsk ryggsmärta sen badmintonen igår :P Känns som det var flera månader sedan jag hade träningsvärk senast, just därför så känns det lite jobbigt nu.. Får hoppas att detta går över rätt fort dock eftersom jag ska till Maria på lördag :)

Martina är sjuk idag, huvudvärk och hosta så hon kom över hit för att se film.. Vi kollar på An officer and a gentleman eftersom ingen av oss har sett den än, än sålänge är den helt okej trots att det gått 1 timme, får väll se´hur den slutar.. Gilar dock låten som är i bakgrunden hela tiden :) hehe

Vad gör ni idag??
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Jan

JObbar igen. Det fanns många saker som inte blivit gjorda för att ingen mer än jag kan dom. Och det är saker som är verkligt svåra att lära ut och det finns inga potentiella att lära det, vad gör man ????

2010-03-08 @ 20:19:29
URL: http://alltidlikadant.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback