"Jag har permis denna helgen"

Hahaha alltså Martina, va ska man egentligen säga om henne..
Vi satt i bilen och jag berättade om en person som oftast så fort jag kommer till samma ställe som honom lägger av en nedlåtande kommentar till mig typ "-Oj vågade du dig hit här idag :S" Eller nått liknande eller värre.. Så sa jag till Martina att NU är det slut med detta, personen ifråga har jag inte träffat på ett x antal månader men jag lär träffa på han i helgen och Märta kom då med en härlig kommentar..

Om han då skulle få för sig att typ kläcka ur sig något så laddar vi upp med kommentarer :P Hehe
Han: -Oj vågade du dig hit här idag?!
Jag: Hahaha ja, jag har ju permis denna helgen. Tog med mig kniven med om ifall jag får nån jävel (som du) i häcken! :D

Haha Martina och hennes kommentarer kan sätta sprätt på tillvaron ibland, men det är väll därför hon är så speciell! :)

Iaf, vad sysslar ni med idag??
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback