Idioter på vägarna..

Sådär, då är jag hemme igen..
Gud vilken tid det tog att bogsera bilen dem där 3 milen, kändes som att vi tog oss fram i snigelfart.. Men det som chockar mig mest är det faktum att det är idioter som kör på vägarna, dem chansar på omkörningarna och kör om vid korsningar eller precis innan där kommer en vägren eller det dummaste i kurvorna.. Va tänker folk med(?) dem skadar inte bara sig själv utan alla andra bilister på vägarna.. Nä fyför, SKÄRP ER SVENSKA FOKET!!

Ååh idag är det Svenska Hollywoodfruarna, tycker dem är så knäppa att det blir roligt.. Alla deras kommentarer liksom och imorron är det den allra bästa seriekvällen :)
Nu ska jag ta mig ut i solen, ni får ha en fortsatt bra dag!
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback