Besök i stugan..

Halloj!! ♥
Hur är det med er idag? Jag mår hyfsat bra förutom att jag är riktigt trött efter den "jobbiga" veckan..
Martina och Jenny kommer hit klockan fyra på middag, dem tar väll med sig Jennys pojkvän med eftersom han ska få träffa våra föräldrar idag.. Kan blir bra eller också pest och pina, eftersom vissa i familjen inte kan kontrollera sina käftar vid vissa tillfällen :S hehe..

Tror att jag är helt klar nu så jag hade tänkt stanna på mitt rum tills gästerna kommer, nån mer som upplever sånt kaos när man ska få hem folk?? Hehe

Ni får ha en toppen dag så hörs vi!
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Kaos blir det med besök men det är kul! =)



Hoppas du får en mysig lördagskväll!

Kramar

2010-03-06 @ 18:50:59
URL: http://nakenhunden.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback