Badminton..

Godmorgon ♥
Sitter och laddar upp mig i köket, känner att jag kanske borde ta mig en jogging runda med för att få igång mitt stela kylskåp :P Men med höga förhoppningar på mig själv om att jag fortfarande vet hur man träffar bollen så ska jag gå in och hoppas på det bästa :) Som någon sa igår "Det är bara på skoj" antar att man MÅSTE se det så :)

Men nu ska jag äta fruost så jag får lite krafter til spelet, återkommer med bilder och information om hur det gick.. Hehe
Vad ska ni hitta på idag??
// Hannah


Kommentarer
Postat av: Emma

Vågar aldrig spekulera om sånt :P Okej, trevligt :) Hittas på ikväll då?

2010-03-07 @ 17:36:11
URL: http://www.pombi.blogg.se.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback