Badminton duellen..

Det var som att cykla!!
Hehe jag drömde hemska mardrömmar igårnatt om att jag inte längre skulle komma ihåg hur man spelade, att jag skulle missa alla bollarna och att jag inte kunde röra mig, att all min teknik var som bortblåst..
Vi kom dit till hallen och började byta om, vissa var snabbt nere och började slå, när jag såg att Martina träffade kanten på racket två gånger på rad tänkte jag att de var kört för mig, men när vi fått slå in oss lite kändes det som att jag aldrig ens hade lämnat in mina badminton saker för dem där 5 åren sen..

Vi körde dubbelmatcher, alla fick nog chans att vara med varandra och jag vann alla mina matcher förutom när jag spelade med Martina.. Haha folket påstår att jag och Jenny är aggresiva, att vi skäller på dem för mycket när dem spelar med oss.. Kan hålla med om att mitt temperament sviktar när jag blir irriterad, men lagsporter kan bli svårt.. Tyvärr tror jag med att Martina och jag inte passar i spel, vi hamnade tsm igår på familjespelet med och det gick ju som det gick där med :P.. Hehe

Meen det positiva va väll att jag fick sånt kli i fingrarna nu och känner för att spela badminton ofta, sålär säkert bli några fler gånger :)

Vad har ni gjort idag??
// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback