Äntligen Lördag..

Jag älskar lördagarna dem är det bästa som finns på hela veckan, vet inte varför men dem är oftast toppen.. Denna lördag är inte direkt fin om man säger så, det har regnat hela natten och graderna sjönk ner till +6, attans oxå!

Syrran åkte till Göteborgsmässan idag där hon skulle träffa sin Grekiska chef sen hon jobbade där på somrarna :) skoj.. Märta & Petra skulle till Polly vår första gästbloggare och göra pannkakor tror jag det var :P, så då blir det jag och Frida över och vi kommer säkert på nått kul att göra :)


Gästbloggandet:
Påtal om inget så tänkte jag på det här med er läsare som gästbloggare och det är några stycken som tycker det är en kul idé vilket vi med gör :) Jag vet inte riktigt hur Martina hade tänkt på saken men jag tänkte väll att ni får skicka in ett inlägg där ni berätta för oss om er och eran blogg osv och skicka gärna med en bild som kan avsluta inlägget :) Om ni har några frågor är det bara till att slänga iväg en kommentar eller till mailadressen dit era inlägg isf ska skickas.. Alla får lov att vara med och ju fler som vill visa vem dem är och vad dem driver för blogg (om ni driver en blogg eller inte) ju roligare blir det.. Parantes är att man INTE behöver ha en blogg, det är inget tvång.. :)

Era inlägg skickas hit --> [email protected]

// Hannah


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Jaa självklart ska börja skriva ett inlägg nu ;)!

2010-03-27 @ 12:37:05
URL: http://claaaudias.blogg.se/


Postat av: Amanda

Svar: Okok! Skickat och klart. =)

2010-03-27 @ 13:23:48
URL: http://amnnda.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback