Ååh i´m in love!

Det är ingen nyhet att jag älskar nagellack, jag byter nagellack stup i kvarten, olika färger varenda dag :P hehe.. Det var rätt roligt när jag sist var i affären med min äldsta syster Jenny, så sa jag "Jag måste bara gå och kolla på dem nya nagellacken som ska komma in" Haha hon kollade förskräckt på mig och sa "Du ska inte köpa mer sånt, håll dig en bit bort".. Som tur var så köpte jag inget då men annars brukar jag nog få med mig hem ett lack varenda gång jag är i affären..

Och nu känner jag stort behov av att fixa hem någon annan färg börjar bli trött på dem jag redan har, dock gillar jag inte färger åt det rosa hållet.. Jag gillar inte rosa :/..
Gillar ni nagellack? Vilken är er favorit färg?

// Hannah


Kommentarer
Postat av: Ellie<3

svart och röd!

2010-03-28 @ 03:28:46
URL: http://fluffiis.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback