Robert Pattinson spelar i Harry Potter och den flammande bägaren

Sitter framför datorn och skriver på mitt arbete till skolan. I bakgrunden har jag tv:n igång. Harry Potter och den flammande bägaren. Till min förvåning så är Robert Pattinson med i filmen. Han spelar Cedric Diggory. Var det någon mer än jag som inte hade upptäckt det? Kankse är det någon som gillar han som bara blir tvungen att titta på Harry Potter igen för att få se han spela den rollen. Kan ju berätta för er att det var under scenen när de skulle välja ut några namn ur den flammande bägaren som jag upptäckte han. Han blev vald som ett av namnen.

 

// Martina

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha detta visste vi ju :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback