Fake läppar..

Jaa då tänkte jag dra upp det är med att folk inte bara pumpar upp brösten till ballonger utan även läpparna.. Jag förstår helt enkelt inte va människor tänker med(?) Okej att fixa läpparna litegrann för att man kanske inte har nån läppar men när det börjar likna kalleankas käft eller som att man har blivit slagen ett x antal gånger kanske det är dax att sluta?

Här ska ni få se en bild med fyra olika läppar, 2 av dem har sputat i en massa skit medans två har inte gjort det.. Kan ni gissa vilka som är fake? Och vilka tycker ni är "finast"?

// Hannah


Kommentarer
Postat av: Neha

De övre är ju finast!



Härligt, allt är bra med mig. Min lördag var bra, din då?=)

2010-02-01 @ 01:21:42
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback