Photoshooot!!

Gokväll!! ♥
Hela dagen har blivit ett enda sort kalas, började med städning och "shopping" hehe.. Idag fyller världens bästa pappa år, alltså MIN :D.. Så vi fick trevligt besök, så det blev lussebullar och tårta.. Imorron är det dessutom min dag och jag blir HELA 20 år, tänk va tiden går fort.. Jag kan fortfarande minnas dagen då jag fyllde 11 och jag hade stort kalas med alla mina klasskompisar, då kände mig sig vuxen..

Känner mig fortfarande vuxen, när folk säger till mig att "nu blir du 20år" känns det som dem skämtar?!.. Jag blir väll minst 25? hahah.. Jag har alltid kännt mig äldre än vad jag är, beror väll på all stress o skit :P hehe

Påtal om nått helt annat, vi bestämde oss för att ta lite nya foto.. Man behöver byta sin profilbild på facebook ibland :D hehe Men vi ville inte ha en vanlig tråkig bild så vi bestämde ossför att gå ut och fota lite.. Några minus grader kallt och vi gick ut i klänning och leggings, stod och posa som galningar.. Meen fyfarao va kallt det var :P Plus att jag for i backen mitt i allt, jag skulle skotta bort snö så flög jag ner på rumpan.. Men ingen hann fota för jag va snabbt uppe igen ;P

// Hannah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback