Du hade aldrig kunnat operera dig Hannah..

Hahah sånn rolig kommentar från syrran nu precis..
Imorron ska min lilla vovve iväg till veterinären för att opereras :( så sa dem att han fick inte äta efter klockan tolv ikväll/natt, stackare :)

Då utbrister min lillasyster
Frida: Hannah du hade aldrig kunnat opereras!!!
Jag: Eeh varför inte det? :O
Frida: För du hade inte klarat dig utan mat sålänge, inte i detta nuläget iaf!! (Allvarlig min)


Hahahah efter det brast vi båda ut i skratt :P Det är visserligen sant men jäkligt roligt :D Jag kan inte hålla mig mer än 4 timmar utan mat, då blir jag genast dålig.. Natten hade jag ju klarat för då sover jag ju, men morgonen hade jag inte överlevt :D Men det roligaste med det är att Frida äter konstant så hon måste ju ha haft det lika jobbigt :P

Nu ska jag se avsnitt 10 av Kenza & Tyra show..
Ha en fortsatt bra kväll!!

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback