Liten årsresume av 2010

Här kommer en liten årsresume på hur mitt år varit, det har hänt massa fler saker men detta inlägg skulle bli två mil långt om jag tagit med allt.. :)

Vinter!!


Vi fira nyår hos Martina, sen blev det utgng för vissa.. Deta året firas också in hos Martina :)

Jag fortsatte mitt löparprogram trots all snö och flera minusgrader :)

Vi klättra på en massa isberg <3 och tillbringa massa tid med Polly *(Jenny)

I början av året åkte vi mycket skridskor :) Det började som bambi men sen så :)

Massa mysiga stunder med nära & kära!!

Jag och Martina var ute och tog en massa bilder vid skogen :)

Vi firade Marias 20års dag!

Vår!!


Osså kom Påsken..

Jag o Martina var ute på en av våra många raggarrundor:D

SEN DÖK SOMMAREN UPP!!





Denna sommaren har varit underbar, vi fick inte bara närmre kontakt med våra underbaraste Polly (Jenny) men vi hade även så jäkla kul. Vi tillbringa en hel del tid med Rebecka (vår kusin) många diskussioner och kväller uppe i hennes lägenhet awesome! Men allt från massa roliga bilturer, till grillkvällar, midsommar var hur kul som helst & mycket mycket mer..
I slutet av sommaren blev jag även moster, min äldsta syster fick en underbar liten pojke vid namn Oskar.. Tillskott till vår redan stora familj :)

Hösten/Vintern!!
Vi fick aldrig riktigt någon höst, det blev snabbt vinter och massa snö.. Men härligt det med, så länge tiden tillbringas med mina älskade!!

Men tyvärr så startade hösten väldigt dåligt, vår älskade vän & familjemedlem gick bort.. Han var nått av det bästa som tagit ett steg på denne jord, han var världens snällaste och ödmjukaste.. Han fanns alltid där om du var glad eller ledsen, han var den jag delade allt med.. Han var och kommer alltid vara det allra bästa som hänt mig.. Jag kommer aldrig sluta älska dig mitt Hjärta!! ♥



Pysen!! ♥ 2000-05-22 --> 2010-10-29


Vi firade Martina med en överraskningsfest när hon blev 25 år :)
Jenny fick besök av sin vän Ewelina från Polen, dem åkte till Budapest och
lämna oss hemma :(

Vi var på Törringe och dansa loss med gamlingarna!! :)


Tog en massa egobilder och bestämde mig för att skaffa lugg för andra gången :D


Vi har åkt en massa pulka, lekt i snön och klättrat på isberg :) Vår specialité :D

Vi tog ny syskon bild för den förra var vi inte alls nöjd med.. 2010<---->2009

Vi tog även ny familjebild.. 2010<----> ca 1994/5  Heheh :D

Mitt 2010 har varit över förväntan, varje år kan alltid bli bättre men så länge jag får vara omgiven av människor jag älskar s kan det inte bli mycke bättre.. Jag har lärt känna nya människor, jag har jobbat på som aldrig för detta år, jag har lärt mig mycket om mig själv och detta året har varit ytterligare ett steg i rätt riktning för mig.. Jag har överträffat mig själv i många lägen :) Det tråkiga är att behöva gå in i 2011 utan några viktiga delar ur mitt 2010, främst Pysen.. Men tillsammans tar vi oss alltid framåt.. Jag hoppas att jag fortsätter utvecklas som människa, vän, syster, dotter osv och att alla mina nära och kära får vara friska och må bra..

Jag önskar er ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
Så ses vi år 2011!! :)

Massa kramar från Hannah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback