Syrran drar till Turkiet..

Men med endast 3 dagars väntan.. Hon boka precis sin resa och hotell och hon åker med flyget på lördag, nu på lördag den 10/4, jäklar vad snabbt det kan gå..

Haha så roligt hon sitter och hoppar av nervositet och glädje och ringer sin vän.. Dem babblar på om resan osv och sen får hon mailet om att allt är bokat..
Hon tar luren och ringer pappa och här ska ni få samtalet.. Kan säga att hon lät lycklig från början :P..

-Hej
-Hej, nu fick jag bekräftningen :D
-Ja va bra, vi får ta en titt på det när jag kommer hem.
-Ja jag skickar det till dig nu :D *Haha*
-Ja så får vi snacka allvar när jag kommer hem

(Tystnad och syrran säger ett svagt "Ja")


Jag kunde se hur hon sakta men säkert föll ner i sin grop när han sa att dem skulle snacka "allvar", vad menas med det liksom?
Pappa och mamma och vissa av oss systrar har inte varit helt på med hennes besked om att hon ska åka till turkiet så fort utan planering osså vidare.. Hon påstår att hon vill "Testa sina vingar", och göra något som hon vill för "ones in her life".. Aja nu är det ju bestämt att hon ska åka ner där och hon åker med kort varsel..

Hoppas bara att hon verkligen känner att detta är rätt och hon följer sitt hjärta och inte gör något dumt..!!

// Hannah


Kommentarer
Postat av: Petra

Biatch, skriv inte såna saker!! :)

Klart jag inte gör något dumt, du känner väl mig?? :O

2010-04-08 @ 15:51:30
URL: http://peetraanrtre.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback