Jag är tjejen som kör en svart sporthoj!

Hej hej!!
Vad roligt att få gästblogga hos Hannah & Martina!! =)
 
Visst är det svårt att komma på nåt vettigt att skriva om, hahaha...
Jag heter iallafall Anne-Lie & är 24 år.

För 1 1/2 år sedan tog jag motorcykelkort då hade jag tjatat på min sambo ett bra tag innan om att vi skulle ta ett A-kort båda två.
Vet egentligen inte varför jag ville ta mc-kort men jag antar att det var för att jag älskar utmaningar.
Jag med mina 57kg visste inte om jag skulle klara av att handskas med en tung motorcykel eller inte men det gick, hösten -08 hade jag mitt körkort i handen!
Den känslan var enorm, ni som vet hur det är att ta B-körkort kan föreställa sig hur det känns, för det är faktiskt en otrolig härlig känsla att äntligen ha kortet!
 
Jag beställde en helt ny motorcykel vintern -08 som jag sedan hämtade hem våren -09, det blev en svart Kawasaki Ninja.
Men det är inte bara motorcykeln som intresserar mig, jag är eller rättare sagt har blivit på senare år väldigt intresserad av mode, smink m.m.
Jag är absolut inte tjejen som MÅSTE ha det senaste i klädväg men jag tycker det är grymt kul att shoppa och jag shoppar sånt som jag själv trivs i och tycker är snyggt!
 
På min blogg www.nakenhunden.blogg.se kan ni om ni vill följa mig i vardagen, när jag i sommar gör härliga motorcykelutflykter, vad jag tycker om att köpa, mina tips och idéer, även lite inredning i hemmet och mycket, mycket mer. 

 

Undrar vad min nästa utmaning blir?! =)
 
Hoppas ni får en fantastisk dag kramar Anne-Lie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback