Claaaudias.blogg.se.

Hej alla fina läsare.

Jag heter Claudia och jag är seriöst helt beroende av bloggar. Jag har en egen blogg som jag skriver i oftast hela tiden. Jag är aktiv och svarar på kommentarer. Har alltid kämpat för att bli en stor bloggare och det hoppas jag att jag blir en dag.

Jag går fortfarande i grundskolan och jag simmar 5 gånger i veckan eller mer. Jag har simmat sen jag var 4:a år och har inga planer för att sluta än. Jag älskar att shoppa och min blogg är fylld av mode! Men förutom bloggen så är jag beroende av ego bilder. Haha, det finns så många så att man kan bläddra i flera dagar för att hinna se alla. Men något jag har stort intresse för är photoshop.

Vill du veta mer och se mer så är det bara att klicka in dig HÄR PÅ MIN BLOGG!

Tack för att jag fick gästblogga!
En stor kram till bloggen och dess underbara bloggare :)

Fortsätt läsa bloggen och ha det bra :)
Det var allt för mig, Puss!<3


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

Trevligt! det är ju jag :D Har länkat bloggen till mina msn vänner :D!

2010-04-06 @ 13:46:27
URL: http://claaaudias.blogg.se/


Postat av: Evelina

Hej.

kolla eran inbox eran design är klar.

2010-04-06 @ 17:02:17
URL: http://ladykora.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback