Träning (del 29 av 36)

Hej på er denne onsdag, hur är läget?
Med mig är det kanon och mitt humör är på topp.. Var ute och sprang imorse, riktigt härligt förutom att det va nån skum gubbe som cykla bredvid och snackade med mig :S Läääskigt.. När jag kom hem tänkte jag kolla på Våra bästa år men tv:n funka inte, dem håller väll på i området så jag körde aerobics istället.. Har märkt att träningen inte längre något jag känner mig "tvingad" att göra utan något jag tycker är kul, så det är toppen!! :)

Nu ska jag duscha sen försöka komma ut i det fina vädret en sväng..
Va hittar ni på med denne onsdag?

// Hannah


Kommentarer
Postat av: matilda- [maatilda.blogg.se]

allt brA?

2009-09-23 @ 13:09:43
URL: http://maatilda.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback