The Bachelorette Final..

Jaaa, veem vann egentligen? Haha
Ni som såg finalen som var idag vet ju svaret och ni andra kommer få svaret här, det stod mellan Jason och Jesse.. Enda sen allra första början höll jag på Jesse och Jason, både verkade vara toppen killar och tänka sig att det stod mellan dem två i slutet med.. När Jason först steg ur bilen så visste man ju nästan om att det inte kommer bli han, trots det så krossades ens hjärta.. Guud va synd om honom att behöva komma fram där gå ner på knä och sen snubbla på mållinjen, även fast att jag inte riktigt höll på honom av dem två så var mitt hjärta ändå med honom.. Som ni då kanske förstår så vann Jesse Deannas hjärta och dem förlovade sig, grattis till dem..

Men då var ju frågan om detta skulle hålla? Bachelorette spelades in förra året och inte så långt efter att Jesse gick ner på knä och ställde frågan så tog förhållandet slut mellan Deanna Pappas och Jesse Csincask, det sägs att Deanna gjorde slut på flygplatsen när hon kom för att besöka Jesse.. Hon ska ha sagt "I love you.. But i´m not IN love with you".. Om jag ska va helt ärlig tyckte jag att jag hörde det där och många liknande saker som hon sa till alla dem andra killarna med.. Aja synd att det inte varade dem verkade vara ett toppen par..

Tyckte ni valet blev rätt? Eller höll ni på Jason eller någon av dem andra killarna?
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback