De två Bästa bloggarna är korade

Nu har vi bestämt oss för vilka två bloggar vi tycker är bäst. Det var väldigt många bra men vi fastnade för dessa två eftersom dom tilltalade oss. För mig (Martina) var det lite som med en film jag kan se redan första minuten om det är en film jag gillar eller inte. Så är det med bloggar med, jag gillar ljusa bloggar med mycket bilder och inte för mycket text. Även om det är något som lockar en, tex om träning som Patrik skriver om det är intressant och läsa eftersom ma själv håller på med det. Sen Juno som skriver om så viktiga intressanta ämnen så man fastnar och vill läsa mer.
Vi har alltså valt ut två bloggar och det blev dessa två :






Klicka på bilderna så kommer ni till bloggarna. Hoppas ni gillar dom lika mycket som vi, annars är ju som sagt smaken som baken.

Kommentarer
Postat av: Walentin

Tack så mycket tjejer :) Kram

2009-09-08 @ 23:23:16
URL: http://walentin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback