Träning (del 34 av 36)

Goförmiddag på alla er underbara männsikor som läser här! :)
Har Precis varit iväg och handlat med syrran, nu sitter jag här och försöker knåpa ihop nått på facebook till syrran som befinner sig på Kreta :P hehe
Var iaf ute på min vanliga måndagsjoggingtur med Petra innan idag, det gick väll helt okeh förutom att jag fick ont i min fot än en gång. MEN jag tänker inte låta det förstöra, jag har kommit för långt för att låta mig besegras av en öm fot *hehe*..

Tänk jag har bara två gånger kvar på det här löparprogrammet sen har jag tagit mig igenom TOLV VECKOR, det är bara något jag har kunnat drömma om tidigare.. Brukar aldrig va stolt över mig själv annars, men nu är jag sjuuukt stolt och glad över att jag kämpat trots all motvind.. Det är verkligen som dem säger "Efter regn kommer sol & Efter motvind kommer medvind"..

// Hannah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback