Nu har det gått för långt!!

Jag har en nära vän till mig som kämpar otroligt mycket med att komma i form och må bra, leva hälsosamt helt enkelt.. Hon kämpar på som tusan och hon skriver om detta i sin blogg, jag är otroligt stolt över henne och ALLA andra som har bestämt sig för att leva så dem mår bra .. Att börja träna och ändra sin livstil till nått nyttigare behöver inte innebära att man "bantar", vilket många människor väldigt ofta tar fel på, och har en förvrängd syn på det hela. Men iaf till det jag ville ta upp var att hon fick en så omogen kommentar där det styd typ "tjock" eller något, jag vill bara påpeka att människors själförtroende höjs när dem försöker trycka ner någon annan MEN det höjs bara en liten stund sen kommer man på igen hur värdelös man är för att man kränkte någon som inte förtjäna det.. Att kränka någon annan är ALDRIG OKEJ, människor som gör så är otrologt svaga och osäkra..
Så i fortsättningen, innan ni hoppar på någon annan så tänk på att just den människan är såmycke bättre än dig för att den vågar stå för vem den är utan att behöva klanka på någon!

Uuuusch jag blir så jäkla irriterad på människor som gör så, dem är värre än allt annat dem hamnar högst på listan över idioter!!

Ni får ha en fortsatt bra dag ni andra! :)
// Hannah

Kommentarer
Postat av: Martina

tack:)ja du.

jag promenerar nästan varje kväll raskt i 25min.

tränar gym 1-2ggr i veckan,då 10-20min kondition och 30-40min styrka/cirkelträning.

utöver det tränar jag med wii´s EA-sports active 20-25min medelpass ca 5ggr i veckan.



det låter mkt men det är det verkligen inte..25min promenad hinner dom flesta med efter middagen när barn somnat etc...

tv-spelet har jag ju hemma å behöver inte gå utanför dörren:)så de e ju bara 1-2ggr i veckan jag går iväg å tränar,och då med min sjukgymnast...



det kommer nog börja rulla på ska du se!försök fundera på Vad det kan va som gör att du inte går ner,är det nåt du äter som du helt enkelt inte bör,även om de känns sunt?ibland får man testa sig fram å se vad som funkar på just en själv...



lycka till!

2009-10-01 @ 19:03:42
URL: http://martiniz.blogg.se/halsoresan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback