Nackspärr..

Usch ja, det är precis vad jag har nu.. Det gick inte över inatt vilket jag hoppades på så nu lär jag få dras med detta idag med, men jag ska försöka inte klaga alldeles för mycke med tanke på att det kunde varit mycke värre.. Sitter just nu och kollar på Sjunde himlen, medans alla syskon är ute och handlar med lillkusinen som ska va här en stund idag :)..

Snackar även med Greklandsystern på facebook, hon kommer hem om 30 dagar och det ska bli såååå kuuuul. Har saknat henne otroligt mycket och det ska bli skönt att få hem henne igen.. 11 månader är alldeles för länge så jag hoppas att hon inte planerat än att åka ner där nästa år heheh :P

Vad hittar ni på mer idag?
// Hannah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback