Har ingen bra erfarenhet av..

..säljare, dom gör mig bara väldigt irriterad. Körde in till min pappa idag för han skulle följa med mig och titta på en tv. Jag hade redan klart för mig vilken jag ville ha och vad den fick kosta. Vi går in på Elgiganten fram till en säljare så säger min pappa vi vill ha en billig men bra tv. Säljaren visar oss först den tv:n som jag kollat ut, bra tänkte jag. Sen säger han men sen har jag en här borta som är mycket bättre bild osv, som även kostade 1000 kr mer. Suck tänkte jag. I helgen var jag hemma hos en kompis som oxå hade handlat en tv och en säljare hade sagt precis samma till henne. Han fortsatte och berätta hur bra denna tv:n var som kostade 1000 kr mer och min pappa lyssnade och frågade massa och jag försökte få kontakt med han. Sen kom det fram till om jag ville ha denna tv eller inte så sa jag att jag fick tänka på saken. Såklart att säljaren knappade på sin dator och fick fram att dom bara hade ett ex av den tv:n kvar (in my ass). Vi satte oss iaf ner och snackade, jag var så irriterad på den här säljaren för dom är verkligen jobbiga med sina fula trix. I nu läget har jag en dålig tv som jag har haft i flera år som låter jättekonstigt, så allt är ju bättre än den. Då behöver jag inte ha en tv som har ännu bättre bild än den jag hade tittat på från början och betala 1000 kr för det (Nä bevare mig väl). Tillsist frågade vi en annan säljare. Min pappa sa till henne, vad ska man egentligen tro om säljare. Hahaha så svarade hon, man ska lita på dom (jo godmiddag yxaskaft, nä det enda dom vill är att sälja). Ni kan ju tänka er hur irriterad jag var när jag gick där ifrån och dessutom utan en tv. Vad har ni för erfarenhet av säljare?

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback